I want Ian gportál könyvtári oldala


2010. július 29., csütörtök

EW interjú - videó interjú





1 órámba került lefordítani, de szerintem megérte :) Ez az egyik legjobb videó, amit a castal készítettek, fantaszikus lett. A videót Mischeal Ausiello az Entertainment Weekly-től készítette a Hard Rock hotelben.

Az interjúban kiderül, mit ez a Team felirat, miért is egy fasz Ian. Paul véletlenül elmond valamit, amit nem kellene :) Jó olvasgatást! (Az interjújt felraktam a könyvtárba is :D)

EW (Michael Ausiello) - " Fantasztikus fordulatot láthattunk az évadzáró részben, Nina remekül alakította karaktereit. "

Nina - " Nagyon jó volt előadni őket. Iszonyúan nehéz minimum egy megfelelő karaktert találni, erre tessék, itt van kettő! Itt tartok, és két karaktert adhatok elő. Lehetek kedves és gyilkos topánkás nő egyszerre. Két fiatalemberrel játszadozhatok. "

Ian - " Mindkettőnkel csókolozótt egy azon részben. "

Nina - " Manipulálom őket. Úgy játszadozhatok velünk mint a bábukkal. Azt tehetek velük amit csak akarok. "

EW (Michael Ausiello) - " Ezek miatt, Elena igen uncsinak túnik (mert Katherine ugye változatos, elvégre aki hazudik, az mindig másmilyen) "

Ian: - " Ezt magyarázom én is! (Közben a RedBull befigyel:P) Szeretem Elenát. "

Paul - " Én is szeretem Elenát. "

Nina - " Ezért van Stefan kezén a "Team Elena" Ian kezén pedig a "Team Katherine".

Ian: " Igen, Én Team Katherine vagyok. "


EW (Michael Ausiello) - " Ahaa! Mit gondol a közönség a Stefan versus Damon dolog-ról, de végül kiderül hogy Damon a helyzet áldozata? "

Paul - " Különös, hogy a nézők mindig mást akarnak, mit ami történik. "

Ian: " Igen,igen mindig ez van. "

Matt - " Lehetséges, jobb lett volna egy Alaric-es végződés. "

Ian felveti az ötletet, hogy jó lett volna egy tanár-diák befejezés és elkezdi csapkodni Matt combját.

Ian: - " Azt mondaná: Gyere kicsi lány, gyere kicsi lány. "

Nina: - " Kicsit fura lenne, hisz Alaric a mostohám, mivel Isobell a felesége.

Újabb fordulatot vesz a hülyéskedés és mostmár Tanár-diák plusz Isobellel humorizálnak, főleg Ian viszi el a szálat. Ninának már ez kicsit kellemetlen ,ezért sűrgeti a következ kérdést.

Nina: - " Oké, következő kérdést!

EW (Michael Ausiello) - " Azt mondtad nem szereted a jóságos Damont játszani. "

Ian: - " Nem azt mondtam, hogy nem szeretem játszani, hanem azt hogy furcsább.

Matt: - " Azért, mert egy szemét fasz vagy. "

Ian: - " Az vagyok. Emiatt sokkal jobban hasonlítok Stefanra. Mindig tiszteltem az ilyen srácokat, mert hatalmas felelősség van a nyakukban, és meg csak játszottam a laza csávót aki csak a bajt okozza. De ebben az új Damon dologban az a jó, hogy sokkal nehezebb eljátszani. "

EW (Michael Ausiello) - " Befejeztétek már az első két epizódot?

Mindenki igenez, bólogat. De Ian válaszol.

Ian: - " Igen, tegnap. "

EW (Michael Ausiello) - " Mondjatok valamit az első epizódról, amit nem szabadna. "

Paul: - " Elajándékozok egy ööö...öhmm.... Oh, nem nem nem... " - Itt megállt mert rájön, sokkal többet mondd el mint kéne.

Matt: - " Nyugalom tigris. "

Ian: - " Egyszerűen nem igaaaaaz..... "

EW (Michael Ausiello) - " Meg fog halni valaki? "

Nina: - " Minden epizódban meghal majd valaki. "

Ian: - " Stefan is meghal, az első epizódban. "

Matt: - " Alaric-nak új kocsija lesz. "

Nina: - " De nem az első epizódban. "

Matt: - " De megvaaan! (a kocsira érti)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése