I want Ian gportál könyvtári oldala


2010. július 7., szerda

Vampire Diaries transzkripciós kérdések - 1 rész

Ez az interjú elég hosszú, ezért két részletben fogom felrakni a lapra. Most elhoztam az első részét, aztán még ma, esetleg holnap reggel hozom a folytatást. Hamarosan megtalálható lesz az egész interjú a könyvtárban!

Kérdező: Melyek a hasonlóságok közted és Damon között?
Ian: Én mániákus gyilkos vagyok? Én csak Amerikában ölök embereket. . Nagyra értékelem az életem a fenébe is, mint Damon. Az első szezonban Damon olyan mint egy bolond - . Humorral próbálja oldani a fájdalmat - Damon nagyon magányos ember - Épp ezért követeli vissza a lányt akit szeret és a bátyját. Elég hülyének érzi magát.

Kérdező: Jobban szeretsz modellkedni vagy színészkedni?
Ian: Színjátszás. Modellkedni mókás volt, amikor fiatal voltam. De nem igazán összehasonlítható.

Kérdező: Lost vagy The Vampire Diaries?

Ian: Lost - Nem tudtam, mi a fene történik. A karakter pillanatról pillanatra élt. Spsem tudtam, mi fogja kiváltani a halált. Annyi része van még a VD-nek. Még ott van két könyv, amik megjelennek. A több infót Julieval és Kevvel osztom meg.

Kérdés: Érintett vagy valamilyen jótékonysági rendezvényben?
Ian: Éppen soványkodok ezekben. Főleg a környezeti/állati jótékonyságokat támogatom. Giant Ones, Consertvation International, Wildlife Federation, Animal Adoption és a No Kill jótékonysági szervezetek. [ Nem írtam le azt a részt, intenzíven hallgattam, hogy Ausztrália szép, és vigyázni kell rá. Hogy a Mexikói-öböl az otthona - a Louisiana-i olaj katasztrófa megérintette. Megpróbálták megértetni velünk, hogy képzeljük el Melbourne-t vagy valami hasonlót, a jövedelmük minden forrása, és családjuk jövedelme épp így fog eltűnni.]

Kérdés: Aggódsz a szövegkönyv osztás miatt?
Ian: Nem, mert mi vagyunk a legszerencsésebb kölykök Hollywoodan. Keményen fogod dolgozni, hogy ne legyen gond vele.

Kérdés: Mi akartál lenni fiatalon?
Ian: Tengerbiológus. Közel nőttem fel egy édesvízi folyó mocsaras ágához.

Kérdés: Babonás vagy?
Ian: A világ a babonák miatt van kiborulva. Mindent köntörfalazó babona jár át. Nem tudunk megmagyarázni minden a világban - ez kutatást és megértést követel. Sok energia van a világban.

Kérdés: Mi a kedvenc Damonos jeleneted?
ian: A félmeztelen Kaylával (Vicki) körbe-körbe táncolni, nem volt rossz dolog. Stefan és Damon az 1800-as években - visszapörgetét az időben amikor Stef és Dam barátok voltak. Paul és én olyanok vagyunk mint a testvérek. - le kéne lőnőm Pault, mert olyan sokat vagyok vele. Amikor Stef és Dam átváltoznak vámpírokká - nagyon érzelmes és hatásos jelenet.

Kérdés: Hogyan töltöd az időt Hollywodban?

Ian: Furcsa egy hely. Sok tehetséges, értelmes ember él ott. A legnagyobb filmkészítők sok időt töltenek LA-ben. Azt kívánom, Hollywood visszatérjen ahhoz, hogy megértse nem lehet CGI a legszórakoztatóbb és a leglenyűgözőbb. Az időjárás egészen jó.

Kérdés: Milyen kalandokat akarsz a 2. évadban?
Ian: Damont sehol nem fogják befogadni. A 2. évad általában jobb szezon a TV-nek- kell hogy több mindent kiálljon. Új kapcsoaltokat fedezzen fel. Katherine pusztítani fog. Nem tudom milyen erőkkel kell szembenéznünk majd. Kovácsolódó kapcsolatok - biztonsági emberek. Damont tesztelik.

Kérdés: Volt elképzelésed arról,hogy fogsz kinézni a képernyőn vámpírként?

Ian: Nem igazán mutatták meg, hogy néz ki egy vámpír. Smink / haj / agyar / szemtesztre mentem - hűvös egy fickót hoztak létre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése